Diy – Armbånd av bokseåpnere

I går kveld fikk jeg ferdig mitt første armbånd av bokseåpnere 🙂

Jiippi!!!

Det er så gøy når man endelig får til noe man har prøvd på lenge 🙂

Sånn ble resultatet:

Jeg holdt på med smykkelaging tidligere også,

så jeg har en del utstyr liggende og det var jo veldig greit da jeg satte igang med dette.

Jeg har sett andre lage en sløyfe, men jeg satte på en lås i ene enden

og en ring i andre enden.

Hva synes du om mitt nye armbånd?

Det første jeg startet på i går, ble desverre båndet for kort på…men,

man lærer så lenge man lever ♥

Nå skal jeg ut i solen og lage ett til og som lovet skal jeg ta masse bilder og lage ett trinn for trinn inlegg i løpet av dagen 🙂

Er dette noe du kommer til å lage?

 

Ikke vent på det rette øyeblikket,

men skap det nå♥

 

-Engla-

 

 Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 


28 kommentarer

Siste innlegg