Ny dag – nye muligheter – ny header

Ny dag og nye muligheter og med slagordet “dette har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert”,

tror jeg jammen denne dagen blir en fin dag også.

Etter en tur på  badevekta i dag tidlig, bar det rett på treningssenteret….

Deilig å starte dagen med en treningsøkt ♥

Jeg er i grunn veldig flink både til å trene og spise sunt, men jeg er også veldig flink til å spise, sjokolade, potetgull og ostepopp :)♥

 

Nå nå har jeg tenkt å ta tak i kiloene før de tar for godt tak i meg, for da blir det bare enda verre å gjøre noe med det.

Greit å prøve å skille litt på hverdag og helg også, sånn at ikke hver dag er en gotteridag.

Mye lettere å gå ned tre kg enn tretti kg, ja for jeg har prøvd det også jeg 🙂

 

Nå har lykkeliten og jeg spist en deilig lunch.

Han har spist brøskive med leverpostei og agurk og

jeg har spist knekkebrød med jalapenoost, agurk og tomat og det kan virkelig anbefales 🙂

Det enkle er ofte det beste ♥

Nå skal jeg ut å klippe plastposer til mitt neste prosjekt 🙂

Med dette varselet er det bare å nyte :)♥

 

Er det flere enn meg som er (altfor) glad i søtt og salt?

 

Ønsker deg en riktig fin dag!

Klem fra Engla♥

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Tror at alle holder vekta, dersom man har litt kontroll på mat inntak og gjør forskjell på kosedag og andre dager 🙂
      Jeg var på vekta nå, hadde gått ned 5kg på en uke på grunn av omgangsyke, så nå sitter jeg her og skal prøve å fåi meg både tørt og vått.Ikke bra det heller 🙁

    2. Er akkurat kommet inn døra fra treningssenteret her 🙂 I kveld er det svømmetrening med Emma. Jeg elsker å trene, men jeg elsker også å spise 😀 Bedre å være litt rund og i god form enn tynn og i dårlig form sier treneren min. Sterk er den nye slank eller no 😀
      Ha en strålende dag fineste Engla <3

    3. Ingenting er bedre enn å føle seg vel:-) Men søtsaker og salt snacks er jo godt da!

    4. Altfor glad i godterier.. en stund var jeg veldig flink og bare hadde på lørdager, da var jeg flinkere til å trene OGSÅ.. Det henger litt sammen for meg. Men jeg spiser ikke mye mat, ikke MYE.. så det blir de 2-3 kg på meg også 🙂 Du skal hekle av poser eller? 😉 Ryer? Klem <3

    5. Ble en treningsøkt på full mage i går, er en ny økt på planen i kveld. Da blir det fotball.
      Jeg er stort sett flink med kostholdet, men blir i overkant av usunne ting, eller enorme porsjoner litt for ofte. Jeg liker å kunne spise alt, så for meg handler det om å stoppe i tide.
      Er også blitt flink til å trene regelmessig, men det har jeg bare gjort i 3 uker, så trenger å fortsette slik!

    6. Hanne: helt enig med deg Hanne, men det var det der med kontroll da 🙂
      Men for å være helt ærlig tror jeg nesten det er bedre med ett par kilo for mye enn enn alt for lite.
      Jeg har vært der også…så jeg vet det kan være en utfordring å klare å gå opp for de som er undervektige også.
      God bedring kjære Hanne, håper du blir fort frisk.
      Stooooor go’klem fra Engla

    7. Fru Stussli: helt enig med deg og treneren din jeg <3
      Man får være som man er 🙂
      Det viktigste er å ta godt vare på det man har om det så er ett par kilo for mye.
      Ha en fortsatt fin dag gode Bente <3

    8. Hehe 🙂 jeg er mer glad i godteri en trening. Men begge deler fungerer, alt med måte.
      Jeg trenger å komme meg i trening igjen jeg også, men ikke for å gå ned i vekt, hehe kun for å stramme opp alderstilleggene, for de klorte seg godt fast etter fylte 40 🙂
      Holder meg stort sett til godteri om helgen.
      Ha en fin dag

    9. John Richard: Så flink du er!
      Ja det er vel det å stoppe i tide som er nøkkelen, for ofte spiser man lenge etter at man har fått i seg det man trenger.
      Jeg tenker også at man kan spise det meste, men alt med måte.
      Hvis det er vektnedgang man ønsker er det jo også greit å tenke litt ekstra gjennom hva man spiser.
      Lykke til videre med treningen Richard, det høres da virkelig ut som at du er godt igang 🙂

    10. Lisbeth Pedersen: Åh…jeg holder enda på å stramme opp etter svangerskapet jeg…men da er jeg kanskje i rute til jeg runder 40 i sommer 🙂
      Men jeg trener mest fordi det er godt og for at jeg blir glad og får mere overskudd av det 🙂

      Ha en fin kveld Lisbeth! (med eller uten godteri, hihi)

    11. Jeg er alt for glad i mat generelt, kan godt spise varm-mat flere ganger om dagen. Spiser ikke søtsaker men er veldig glad i chips og ostepopp (og rødvin). Prøver å holde det til helga, men det er ikke alltid like lett, for det er jo så godt..
      Men med å spise nokså riktig og trene når jeg orker det, klarer jeg å holde det sånn ca. i vater, selv om jeg godt kunne ha gått ned et par, tre kilo.. 😉
      Men som du sier er det mye sundt som er godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg