Gave i posten til lykkeliten (og ett lite tips til syglade damer og menn)

I dag kom pakken jeg bestillte fra Blafre for under en uke siden.

Jeg driver så smått å forbereder barnehagestarten til høsten og da jeg fikk se denne gøyale matboksen,

måtte jeg jo bare bestille den til min traktorelskende lille lykkeliten ♥

Gjett om øynene ble store og smilet enda større da vi pakket opp pakken og han fikk se hva som var gjemt der inne,

for det var jo nemlig en trakkija ♥ (trakktor ja)


Hva synes du om lykkelitens nye matboks?

 

For dere syglade damer kan jeg tipse om at de har fine stoffer hos Blafre også ♥

 

Nå skal jeg ut og male en trekasse som jeg har tenkt å plante urter i neste uke.

Må passe på nå når lykkeliten sover 🙂

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Solskinnsklem fra Engla♥

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Så kul matboks!! Skal sjekke ut stoffer med en gang! Tusen takk for tipset 🙂
      Damen som viste frem kjolen sin sammen med en jente på GOd Morgen Norge er min nabo og venninne fra oppveksten. Så jeg satt her og snufser rørt og så på 😀

    2. frodith: Ja han ble veldig glad for den og jeg tok frem kameraet og fikk knipset det store smilet 🙂
      Han vet jo ikke at det er en matboks og hva man bruker sånt noe til enda, men en traktor vet han hva er 🙂

    3. Fru Stussli: Ja den er kjempekul og Norsk 🙂
      Glemte å skrive det i innlegget, men det er ekstra gøy å støtte opp under norsk design 🙂
      Så tommelen opp for Blafre og Blafreboksen!

      Ja jeg tenkte på deg da jeg så innslaget på tv2 i dag Bente, både at det var ei du kjente og om boka du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg