Fra kjøkkengardiner til fillerye

Enda en fillerye ferdig og denne gangen har jeg heklet av noen kjøkkengardiner jeg fant på bruktbutikken.

Nå er snart alle gulvene fulle av ryer her, så denne skal enten selges eller gis bort i gave tror jeg.

Men først måtte lykkeliten få “danse” litt på den 🙂

Denne fillerya ble ca 85 cm i diameter, så dette er vel den minste så langt.

Hva synes du?

Blir du lei av alle fillene mine?

 

Jeg er enda ikke lei, så nå skal jeg ta med meg kaffekoppen ut i solen og rive litt mere filler 🙂

 

Ønsker deg en superfin dag videre!

Klem fra Engla♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

#gjenbruk #redesign #DIY #interiør #tips #ideer #hobby #kreativt #teppe #gulvteppe #hekling #crochetrug #hekletgulvteppe #reuse #rug
5 kommentarer
    1. Blir ikke lei filler jeg! Synes filleryene dine er fine og henter inspirasjon til å lage nye selv 🙂 Vis frem filleryene og hver stolt, for de er superfine.
      Tror at hvis noen blir lei av en eller annen type blogginlegg så hopper de bare over og leser det neste vi lager som de liker.
      Stor og svær klem til deg

    2. Fru Stussli: Tusen takk søte Bente <3
      Ja jeg viser de frem jeg for jeg synes dette er så gøy også er jeg jo litt stolt også da, hihi:)

      Stor og svær klem til deg også 😉

    3. Blir ikke lei, men det er sikkert noen som blir, men det bryr jeg meg ikke så stort om.
      Føler at jeg misjonære på et vis i forhold til miljø og gjenbruk.
      Rya ble kjempefin. Blått er flott 🙂

    4. Moro å se på stadig nye ryer 🙂 Og man må vel etterhvert gi bort 🙂 Når det er fullt. Jeg er syk,men har heklet et par runder på kjoleprosjektet mitt 😀 Må LITT uansett syk.. 😀 Ha en fin dag 🙂 Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg