To store poser fra damene på bruktbutikken….

Hei kjære leser ♥

Det har vært stille fra meg den siste uken.

Så stille at det til og med er flere av dere som har lagt igjen hyggelige meldinger og etterlyst meg.

Blir helt rørt jeg, så tusen takk ♥

Alt er bare bra med oss 🙂

Vi var så heldig få besøk og når mine venner trosser flommen for å komme til oss ,

da måtte jeg selvfølgelig legge dataen til side og nyte øyeblikket 🙂


(Susie  nyter også)

Men litt kreativt har det blitt tid til da…

En fillerye  til har det ihvertfall blitt 🙂

I dag var jeg innom bruktbutikken og se hva jeg fikk av damene der…

En stabel med dynetrekk ♥ som de hadde tatt med seg til meg ♥

Ni dynetrekk faktisk, så da kan du jo bare gjette hva jeg skal gjøre i dagene fremmover 🙂

 

 

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥


 

 

12 kommentarer
    1. Hi-hi, ja det er vel ikke vanskelig å gjette 😉 Og så herlig med mye farger på dem også 🙂 Det blir nok noen fine ryer <3 klem <3

    2. frodith: Gleder meg til å sette i gang med disse ja 🙂
      Ingen sak når damene på bruktbutikken rydder i skapene sine og tar med sengetøyet sitt til meg, hihi

    3. Hehe 🙂 nei hva skal du bruke de til mon tro? 🙂 men snille damer da som ville gi deg litt mer hekletøy.
      Jeg har ikke kontroll på hvem som er lenge siden har blogget, for akkurat nå er jeg lite inne her selv. Holder på med nye bestillinger på den vesken med “britisk” flagglomme, og de er det enormt arbeid med.
      Men når de er ferdig, ja da skal jeg begynne på nye bestillinger. Og med de bestillingene blir det ett opphold på veskene. For den bestillinger gjelder 3 stk duker/løpere, kjekt med sy-forandringer.
      Ha en fortsatt superfin dag 🙂

    4. Såkost å se at du er her!!
      Så heldig du er. Er på leting etter lilla jeg, men helt umulig.
      Fikk 50 kg i dag i en sekk, men det var lite lilla, så jeg får fortsette å lete.
      Den sekken skulle du ha sett.. glede.
      Har satti gang noe nytt som jeg skal ta over angen, kommer litt om det i morgen :))))
      Ha en fin dag, godt å se at du er her:))

    5. Er innom for første gang:) Har klikket meg litt rundt. Jeg syns du har en spennede blogg med litt av hvert. Liker kreative folk:) Takk for titten, den gjorde meg glad;)

    6. Hanne: Tusen takk Hanne 🙂
      Wow, 50 kg ja, jammen heldig du 🙂
      Hva med å farge det lilla selv?

      Gleder meg til å se hva spennende du har på gang 🙂

    7. Lisbeth Pedersen: hihi, ja jeg var heldig som møtte på de to herlige damene der 🙂

      Så spennede med løpere/duker da, håper jeg får en titt da du er i gang 🙂

      Ønsker deg en finfin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg