Hundekos i solen

Det har vært litt stille fra meg noen dager,

men med det nydelige været som har vært her har vi passet på å være mest mulig ute.

I går tok jeg meg faktisk tid til å sole meg da lykkeliten sov.

Bare sitte rolig med øynene igjen, det var utrolig deilig :)♥

Men det er ikke bare vi som har koset oss ute i det fine været.

Vibeke tok så fine bilder av hundene da vi var ute med dem i går

Her er Susie 

Go´jenta mi♥

Herlig og rulle rundt i gresset ♥

og leke litt med Romeo

Romeo er Vibekes hund, en herlig Papillon som virkelig lever opp til navnet sitt 🙂


Lykkeliten og Romeo ♥

 

Har du hatt en fin helg?

 

8 kommentarer
    1. Næmmen hælledussan så vakre <3
      Hørest ut som dere har hatt en strålende pinse 🙂
      Måtte goværet snarest komme tilbake! Jeg tar gjerne 3 månder med sånn pinsevær på rappen!
      Ha en finfin ettermiddag og kveld
      Klemklem

    2. Det ser jo ut som de hundene koser seg skikkelig mye da 😀 Kose-mose <3 Og dagen i dag har heller ikke vært så verst her i byen. Gått lang tur med venninne, vært på kafe osv. Og nå regner det bittelitt. Så godt du fikk sola deg litt, jeg har ikke turt det helt ennå. Er så veldig hvit, og må smøre voldsomt hvertfall før jeg LEGGER MEG TIL 😀 Hae en nydelig ettermidda Engla. Stor klem <3

    3. For noen fine hunder vi har 🙂 Var kjempekoselig tur igår, håper vi får tilbake godværet og kan ta en til snart!

    4. Fru Stussli: Tusen takk, ja de er verdens fineste og herligste da <3
      Ja dette har virkelig vært noen flotte dager, så jeg krysser fingrene og håper det ikke blir lenge til vi får noen sånne dager igjen 🙂

    5. frodith: Ja hundene elsker å få løpe fritt og storkoste seg i det fine været 🙂

      Ha en fin dag kjære deg <3
      Stor klem fra Engla

    6. Vibeke: Ja vi er heldige som har verdens fineste hunder også er jeg heldig som har verdens fineste barn i tillegg <3
      Håper vi får til en sånn tur igjen veldig snart jeg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg