HELP!!!! -mac`en min er i ferd med å ende sine dager…

Jeg trenger alle de gode rådene jeg kan få!

Mac`en begynner å bli gammel og sliten.

 Ja til og med slitt 🙂

Den blir glovarm under og vifta går hele tiden.

Det er nesten så jeg er redd for å bruke den for lenge om gangen.

Jeg har visst at det kom til å skje noe snart, for den er godt over seks år gammel.

Men mitt store spørsmål nå er HVA NÅ?

Hvilken Mac eller pc skal jeg velge. 

Jeg vil også gjerne ha alt jeg har på denne macen over til den nye og hvor/hvordan får man gjort det?

Hmmm

Har du noen tips og gode råd er jeg veldig takknemelig hvis du vil dele de med meg nå altså :)♥

Inntil videre fungerer ipaden godt som avløser 🙂

 

Ønsker deg en fortsatt god kveld!

Klem fra Engla♥

12 kommentarer
    1. Har hørt at det kan komme av at det er mye støv i vifta..
      Vet ikke hvordan man løser det, men jeg kan spørre min svigersønn i morgen, han jobber med data.
      Ha en fin kveld uansett!

    2. Så var det din tur å være uten pc 🙂 ikke gøy. Men er omvendt med meg. Jeg har en pc som tok natt, og måtte få Mac-en til min datter som hun ikke bruker da hun har 2 stk. Men endelig, i dag kom min bror tilbake med min pc ferdig fikset og klar til bruk. Da kan jeg pakke vekk Mac-en.
      Er jo hva vi er vant til. Jeg liker best pc pga office pakken, bruker mye excel. Hehe sånn er det med en regnskapsfører.
      Hva du skal velge avhenger i hva du skal bruke den til.

    3. Jeg har ingen peiling på sånn egentlig, men som jeg vet samboeren snakker om er jo å lagre og ta vare på alt, lage en back-up, på en dvd eller minnepinne, aner jeg ikke, og så er det vel bare å legge det over i den nye igjen, er det ikke det da? Håper den holder til du har fått laget back-up hvertfall 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    4. Hanne: Jeg har støvsugd den, men det hjelper ikke…:( spør gjerne din svigersønn, for som sakt alle gode råd taes imot med takk 🙂

    5. Lisbeth Pedersen: Ja så var det min tur…jeg har ventet på det en stund, men håpet at den ville leve enda lenger 🙂
      Det eneste jeg har savnet med min Mac er Word, men det vet jeg at man kan ordne, så jeg vil så absolutt fortsette med Mac .
      Hmmm
      Er superfornøyd med både pc og mob, men nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal løse det ang alt som ligger på Mac’ en

    6. Lisbeth Pedersen: Tusen takk for gode råd kjære deg, da må jeg prøve å få skaffet meg en ekstern harddisk da skjønner jeg.

    7. Vi kjøpte slik Time Capsule trådløs (lagring) fra aple… den skal vist være bra… men jeg synes det var lettere å bla i arkiv når det er ledninger.. , men mulig jeg er litt gammaldags… 😉

    8. Susn: Hmmm…time capsule må jeg lese litt om da også kanskje jeg må spørre dere om litt gode råd etterhvert;)
      Han en fortsatt fin dag søta!
      Knuseklem til deg, hihi <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg