Nytt liv for lykkelitens traktorbok

Traktorboka, lykkelitens favorittbok var i ferd med å treffe søppelbøtta i dag…

En velbrukt og sliten bok kan man vel trygt si 🙂

Som du kan se har boka hans levd ett tøft liv og har så absolutt gitt valuta for de to kronene den kostet på bruktbutikken 🙂

Jeg har lenge prøv å holde den sammen med tape,

men i dag hadde jeg faktisk ment å kaste den, helt til det gikk opp ett lys for meg.

Jeg kunne jo prøve med hullmaskinen.

Boka er i ganske tjukk papp, men jammen gikk det fint.

Jeg laget hull i alle sidene og bant den sammen med hamptråd.

Så nå er lykkeliten glad og fornøyd og boka må vel ha startet på sitt niende liv 🙂

Nå henger boka på kjøleskapet og slapper av og lykkeliten sover søtt i senga si :)♥

Og jeg, ja jeg skal se på Idol gir tilbake og hekle videre på teppet mitt 🙂

 

Ha du hatt en fin dag?

12 kommentarer
    1. Kreativt virkelig lurt.
      Ikke moro å kaste favoritter.
      Lykkeliten blir sikker evig takknemmelig til sin snille og gode mor.
      Kos deg med teppet ditt 🙂

    2. Hanne: Tusen takk Hanne 🙂
      Ja det hadde vært trist å kaste denne boka, for som jeg tidligere har sakt er det virkelig traktor som gjelder her om dagen.
      Bra jeg kom på denne ideen i stede for å gjøre som man ofte gjør, nemlig kjøpe nytt hver gang noe går i stykker.

    3. Det var veldig smart! Har den vi også. Vår sønn på fem bladde mye i den så den er veldig slitt. Kanskje jeg kan stjele tipset ditt;-)
      God kveld videre til deg:-)

    4. Lisbeth Pedersen: Tusen takk 🙂 Ja det er gøy når man klarer å bevare de tingene barne er så opptatt av 🙂
      Ha en fin dag du også Lisbeth

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg