DIY- fargerikt teppe til lykkeliten

I går kveld ble jeg ferdig med dette teppet til lykkeliten.

Hvis du også har lyst til å prøve finner du min trinn for trinn beskrivelse *HER*

 

Lykkeliten måtte bare få sjekke om det var passe stort ♥

og 90 cm i diameter var helt passe 🙂

Hva synes du om lykkelitens nye teppe?

I dag skal jeg rive mere filler og lage ferdig ett fargerikt teppe som vi skal ha på stua tenkte jeg.

Har du noen planer for dagen?

 

 

Ønsker deg en superduperfin dag !

Klem fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden og på Instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #redesign #DIY #interiør #tips #ideer #hobby #kreativt #teppe #gulvteppe #hekling #crochetrug #hekletgulvteppe #reuse #rug

25 kommentarer

Siste innlegg