Diy – bilde på lerret “BUTTERFLY”

Dagens kreative prosjekt har blandt annet vært å gjøre ferdig dette bilde.

Hva synes du om “BUTTERFLY” bildet?

 

Her er lykkeliten på bedringens vei, men i natt kastet han opp

Ikke nok med at han kastet opp, men han kastet opp på KOSEN sin til og med…og det er jo KRISE!!!

Uff, stakkars , ikke nok med att han var syk, men å bli fratatt kosen i tillegg…
Men lykkeliten er usedvanlig snill og grei, så han sovnet utrolig nok med en dårlig erstttning.

Nå er kosen ren og pen og lykkeliten kan igjen kose seg med den♥

Har du hatt en fin dag?

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla♥

16 kommentarer
    1. Det var et utrolig vakkert bilde 🙂 Skjønner ikke hvordan du får det til. Lekkert.
      God bedring til Lykkeliten.
      Ønsker deg en fortsatt strålende lørdag

    2. Du verden dette var nydelig!! Flinke flinke du <3
      Så bra kosen er i orden. Vet alt om kosekriser. De har vi mange av. Emma drar enda rundt på en heklet katt som heter Kyrre og den vaskes bare når det HEEELT nødvendig.. Fordi det alltid tar et døgn før hun får den igjen 🙂
      Ha en finfin lørdagskveld

    3. frodith: Tusen takk kjære deg <3
      Da er vi to som elsker sommerfugler 🙂
      Lykkeliten er mye bedre nå, så da er det bare og krysse fingrene for en god natts søvn igjen 🙂

    4. fruensvilje: Tusen takk 🙂
      Jeg holder på med ett par bilder nå, og da skal jeg passe på og ta enda flere bilder underveis og i tillegg skrive litt mer da jeg legger det ut på bloggen.
      Regner med at det blir i morgen eller på mandag.

    5. Fru Stussli: Tusen tusen takk snille deg <3
      Ja disse kosene kan fort føre til "hverdagskriser" 🙂
      Han synes så absolutt ikke noe om at jeg vasker den han heller...
      Kjøpte en helt lik da jeg så hvor glad han ble i kosen sin, men den nye er IKKE godkjent 🙁
      Mett sier han da jeg kommer med den.
      Han sier mett når det er noe han ikke liker 🙂
      Herlige lille lykkeliten <3
      Nå er jeg akkurat ferdig med ei fargerik "fille" til rommet hans 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    6. Hanne: Tusen takk Hanne 🙂
      Han er mye bedre nå, så jeg satser på en god natts søvn 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg