Spinning for første gang

I kveld har jeg prøvd spinning for første gang 🙂

Juhu, det var jo gøy jo!

(bildet er hentet fra google)

Jeg har ikke syklet på mange år ,

men jeg synes det var kjempegøy på spinningen, så dette ble den første, men absolutt ikke siste timen 🙂

Veldig greit med litt variasjon i treningen også.

 

Har du prøvd spinning?

Nå ligger lykkeliten til lading og jeg skal sette meg ned med hekletøyet mitt 🙂

Dette skiltet henger på døra hans :)♥

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt!

Klem fra Engla♥

 

 

 

7 kommentarer
    1. Spreke deg 🙂 Har ikke prøvd spinning, men har sånn innesykkel. Var flink en periode, hehe og i den perioden var det ikke mye jeg klarte å sitte på baken.
      Ha en fortsatt fin kveld/natt du også

    2. he he stilig skilt :))og ja jeg har vært på rehabelitering noen ganger og der har vi hatt spinningstimer,gøy?nei overhode ikke for mine vonde hofter))

    3. Lisbeth Pedersen: Tusen takk Lisbeth 🙂
      Fikk høre at jeg kunne bli støl i morgen, men enn så lenge kjennes det bare bra 🙂
      Jeg har også hatt både sykkel og en annen type maskin hjemme, men de blir som regel bare støvsamlere og stumtjenere til slutt 🙂

    4. fruensvilje: Ja dette skiltet måtte jeg bare ha 🙂
      Så dump med hoften da, men hvis jeg har forstått det riktig har du funnet dine “idrettsgrener” med svømming og gåturer og det er jo vel så bra 🙂
      Det viktigste er å finne noe som passer for en selv.

    5. Nei, huff, ikke spinning på meg. Jeg spinner rundt i huset, ja, men ikke på sykkel.
      Sikkert moro, men jeg har noen sperrer når det gjelder treningsstudio.
      Stå på!

    6. jeg liker det meste både sykling,tur i fjell og mark og bading ,men spinning hi hi nei nei:))jeg har slitasje i begge hofter så enkelte ting blir vel smertefullt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg