Filler og lyslykter

Ja nå er det mandag igjen.

Vi har hatt en utrolig koselig helg med min venninne på besøk, bare så synd at ei helg går så alt for fort….

Det ble som vanlig ett tårevått farvel, men vi sees heldigvis snart igjen ♥

I går var vi ute og kosa oss stort sett hele dagen og mens lykkeliten tok formiddagsduppen sin var det filleriving som gjaldt 🙂

Det støver veldig, så det er greit å passe på når det er så fint vær.

Så nå er det klart for å hekle flere filleryer

På kveldene har jeg keklet lyslykter

Dette er noe jeg har hatt lyst til å prøve lenge.

Nå når jeg endelig har lært meg å hekle igjen var det jo bare å sette igang 🙂

Har du hatt en fin helg?

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥

 

14 kommentarer
    1. Den helkede lykten var knall fin! Gleder meg til å se hva du hekler denne gangen! Ikke mange jeg vet om er så kreativ som deg, så det er alltid spennende å lese blggen din! Denne helgen har vi også stått på! avsluttet malingsprosjektene på kjøkken, stue og kontor, fjernet spisestuen, og gjort klart til at de nye møblene skal komme i morgen, rundvasket bobilen, slik at den er klar for sesongen og fått opp bokhyllene i stua! Det var deilig å ikke gjøre noe i gårkveld etter at ungene var i seng!

    2. Siv: Tusen, tusen takk kjære deg <3
      Jammen er dere flinke til å stå på, så jeg skjønner veldig godt at det er deilig å ikke gjøre noenting når barna er i seng 🙂
      Ønsker deg en superfin dag!
      Klem fra Engal

    3. Har hatt en deilig og heklende helg 😀 I dag skal jeg ut i sollyset noen timer, etter jobb, før jeg setter nesa mot Panduro og mer tøyremeser i turkis ;-D De lyktene så veldig søte ut da<3 Og de strore remsene blir nok noe fine ryer vi skal få se snart?? 🙂 Herlig rødfarger klare til bruk 🙂

    4. Koselig med slike lykter, ser frem til sommerkvelder med masse levende lys ute.
      Du er utrolig flink og flittig 🙂 Alltid gøy å se hva du holder på med av kreative sprell!

    5. frodith: Tusen takk <3
      Ja nå er det duket for fillefest, så da blir det nok både ryer og kurver 🙂
      Blir spennende å se mere av dine prosjekter også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg