Diy fillerye av strimlet sengetøy

Ja endelig gikk det opp ett lys for meg og jeg fikk det til igjen 🙂

Så her kommer fillerye nr 2

Den ende opp på 95 cm i diameter.

I helgen har lykkeliten og jeg besøk av min gode venninne Anett fra Trysil

Hun var så snill og ta med en stor pose med sengetøy til meg, så da er det duket for mere filler 🙂

I dag regner det så det renner i strie strømmer nedover vinduene her.

Vi startet dage med en shoppingrunde, men resten av dagen blir nok brukt til inneaktiviteter og masse Anettkos♥.

 

Har du noen planer for dagen?

 

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Klem fra Engla♥

 

#gjenbruk #redesign #DIY #interiør #tips #ideer #hobby #kreativt #teppe #gulvteppe #hekling
10 kommentarer
    1. Jeg har også begynt å hekle 🙂 En pompadur 😀 Jeg har aldri heklet før, men dette blir noe altså 🙂 Må ut i regnet og hente mer garn til både denne, og til flere strikke-vekser til premier 🙂 Ha en fin dag med venninnen din 🙂 Koselig å være inne å styre med ting nå 🙂

    2. frodith: Tusen takk, kjære deg <3
      Oi, oi, så spennende da 🙂
      Håper jeg får se resultatet?
      Kos deg med pompadurhekling og veskestrikking og ha en fortsatt fin lørdag!

    3. Kjempefin rye, og så utrolig flotte farger 🙂 Og så er du klar med ferdigrevne filler til enda en, hihi ikke lenge før du må åpne din lille fillerye-butikk på Epla 🙂

    4. Lisbeth Pedersen: Tusen takk Lisbeth <3
      Ja kanskje det du 🙂
      Det blir ihvertfall litt begrenset hvor mange vi har plass til her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg