Min nye pompadur

Nå vurderer å gå min mor i næringa, hihi

Det var kanskje å overdrive litt da men…

Nå har jeg faktisk heklet tre ting på to dager og to av dem uten hjelp eller oppkrift…

Ehh. .ja det var kanskje fordi jeg ikke hadde noe hjelp det ble alt annet enn en fillerye til 🙂

Men denne “Fillerya” ble ihvertfall en veske, eller pompadur kanskje det heter.

Ikke alle som går rundt med ei veske av “gamle” filler  🙂

Hva synes du om min nye pompadur?

 

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla

19 kommentarer
    1. Den var jo søt da…
      jeg har kjøpt litt garn til en aldri så liten duk idag jeg… Må bare montere en liten heklet boks først… og stive…den hadde jeg helt glemt at jeg holdt på med… hihihi… Distre`vøtt 😀 :))
      Kasta meg på å konstruerte resten…så nå er den snart klar til stivelse 🙂

    2. frodith: Tusen, tusen takk 🙂
      Ja turkis er min andre yndlingsfarge 🙂
      Jeg heklet pompadur da jeg gikk på folkehøyskole for over 20 år siden og siden den gang har jeg ikke holdt ei heklenål før nå.
      Gøy å friske opp gamle minner 🙂
      Ønsker deg en super kveld!
      Klem til deg fra meg

    3. Bente og Lars O: Tusen, tusen takk gode Bente 🙂
      Nå har jeg endelig skjønt hvordan jeg skal få fillene flate igjen, så det blir nok plutselig en fillerye til her i kveld 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld!
      Klem til deg fra meg <3

    4. Susn: Tusen takk søta <3
      Kjenner jeg deg rett er det nok mye mere inviklede og tidkrevende greier du driver med 🙂
      Gleder meg til å se resultatet!

      Nå da jeg endelig tørr å ta i heklenåla igjen, kanskje jeg også kan prøve meg på en engel etterhvert 😉

    5. Så flott den ble. Er den ikke stiv? Den ryen jeg heklet for noen år siden ble veldig stiv iallefall… men det har vel noe å si hvor tykke tøyfiller du hekler med, og hvor tykt stoff du bruker???

    6. Siv: Siv: Tusen takk 🙂
      Nei både teppene og denne er myke.
      Vet ikke helt hva som kan gjøre at ditt ble stivt jeg…
      Brukte du også sengetøy?

    7. Sikkert! Får prøve emg litt frem etterhvert. regner med at det fra tirsdag av blir litt roligere her. Nå jobber vi på spreng for å få alt klart til møblene kommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg