Med god hjelp fra lykkeliten er knekkebrødene i boks

Mat må man ha og disse knekkebrødene er min frokostfavoritt 🙂

I dag var boksen tom, så da viste jeg hva som måtte gjøres.

Så med god hjelp fra lykkeliten er knekkebrødene i boks.

Okay da, han er nok litt for liten til å hjelpe meg med knekkebrødene,

MEN han er verdens snilleste og bare han fikk “hjelpe til” litt i skapet gikk knekkebrødlagingen i en fei 🙂

Oppskriften finner du her →Hjemmelagde knekkebrød med honning ←

(men denne gangen puttet jeg oppi litt gresskarkjerner også) 

Ingen sak når man har så god kjøkkenhjelp :)♥

 

Pleier du å lage egne knekkebrød?

 

10 kommentarer
    1. Herlig! Må få bakt opp slike en dag. Har ikke bakt knekkebrød siden før jul, men de er jo så gode at det må jeg få gjort!
      Heldig så får så fin hjelp på kjøkkenet du 🙂
      klemklem

    2. frodith: Ja det var naboen min som hadde laget noe lignende.
      Hadde ikke tenkt tanken på å lage de selv en gang jeg, men når jeg først gjorde det synes jeg det er like greit å fortsette 🙂
      Fort gjort, billig og knasende godt 🙂

    3. jegda: Tusen takk 🙂
      Lykkeliten er en hjelpsom kar, akkurat som smågutter skal være <3
      Ja det er få knekkebrød som kan måle seg med de hjemmelagede 🙂

    4. Bente og Lars O: Ja det er kjekkt å ha 🙂
      Jeg har alltid vært veldig glad i knekkebrød og foretrekker det fremfor annen brødmat.
      Og med så god hjelp på kjøkkenet er det jo gøy å lage eget 🙂

    5. fruensvilje: Bra det er flere enn meg 🙂
      Jeg er veldig glad i knekkebrød 🙂
      Har du ikke smakt disse før, bør du vikelig prøve.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg