Her går det så fillene fyker og heklenåla ryker…

Ja her går det virkelig unna og så gøy som dette er blir det lite tid til blogging 🙂

Men jeg måtte innom en liten tur da 🙂

Med god hjelp fra min mor kom jeg endelig i gang med min første fillerye i går (ja for jeg er sikker på at det blir flere)

og jeg ble hektet fra første stund.

Dette er virkelig gøy!

Dag nr en endte faktisk sånn, så klokken elleve i går kveld var det bare å gå og legge seg.

Kanskje bra at nåla knakk…så jeg fikk litt søvn i natt 🙂

Etter formiddagens treningsøkt bare det rett til butikken for å kjøpe ny nål.

Men det er en del telling og nybegynner som jeg er må jeg holde meg til lykkelitens sovetider.

I skrivende stund en fillerya allerede over 60 cm i diameter, så ikke nok med at det er gøy, det er fort gjort også 🙂

Innen kvelden er omme har nok a mor fått seg ny fillerye ♥

 

Er du glad i å hekle?

 

Engla

 

 

34 kommentarer

Siste innlegg