Planter og filler i 35 varmegrader

I dag har jeg virkelig fått mye ut av formiddagsluren 🙂

Ikke min lur da…

Da lykkeliten hadde sovnet søtt startet jeg først med å plante litt ute.
Ja her går det faktisk ann å plante ute nå, JIPPI!!!

Jeg måtte spørre i kassa og damen svarte at stemorsblomst går veldig bra nå 🙂
I Trysil var nemlig tommelfingerregelen at man burde vente til etter prinsen (hvis jeg ikke tar helt feil).

Frem med kopper og kar 🙂

Da jeg var ferdig med plantingen dro jeg frem sengetøyet og fikk revet litt  mere filler.

Samtidig tikket det inn en gledelig melding fra min mor

De skulle ta turen hit i morgen og det var jo som bestillt.
Jeg som ikke har tatt i ei heklenål på snart 20 år kunne virkelig trenge litt starthjelp 🙂

Med 35 grader i solen og skyfri himmel fikk jeg jammen litt farge på kroppen også :)♥

Nok en herlig dag i “Josefines” liv:)♥

 

Har du begynt å plante ute enda?

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥

 

 

 

7 kommentarer
    1. så deilig da :))kjøpte stemorsblomster jeg også i dag:)men så fikk vi hyggelig besøk av 2 barn og 1 barnebarn så plantingen får vente til i morgen :))

    2. Herlig!! Varme, stemorsblomster og filler <3
      Her er vi trøtte og slitene etter en hel dag i sol, med hagejobbing.
      Nå skal vi spise litt lørdagsgodis og så er det natta 🙂

    3. frodith: Tusen, tusen takk 🙂
      Gleder meg til mamma kommer i morgen og hjelper meg i gang med fillerye..det blir spennende.
      Ja det er melkespann 🙂
      Ønsker deg en super kveld!

    4. Bente og Lars O: Ja dette har virkelig vært en fantastisk dag!
      Deilig når sola endelig begynner og varme 🙂
      Kos deg med godisen og ha en fortsatt fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg