Kanskje det er jeg som begynner å gråte…

 For to måneder siden gikk lykkeliten og jeg innom barnehagen for å titte og bli litt kjent,

for i august skal han nemlig begynne der to dager i uka.

Jeg får fortsatt litt vondt i magen bare ved å tenke på det…

Spennende, men veldig rart blir det, for etter å ha vært sammen 24 timer i døgnet i nesten to år,

blir det rart å levere han der…

Tror nok at jeg kommer til å være blank i øynene de første dagene jeg går i fra han der gitt,

men jeg føler meg veldig priveligert som har fått denne tiden hjemme med han ♥

Lille tassen min :)♥

Godt å holde i hånda :)♥”

 

 

I dag var vi på besøk igjen, men denne gangen sammen med de andre barna som skulle begynne.

Den glade vandrer kalles jeg, naturen er min venn….tra-la-la-la-la-la-la-la tra-la-la-la-la-la

vi var der i tre timer og beina til lykkeliten sto ikke stille ett sekund 🙂

Han utforsket alle rommene som var inne i barnehagen, ja alt fra bøttekott til personaltoaletter, kjøkken, leserom, pauserom, tegnerom, stellerom, og teknisk rom, KJEMPEGØY ♥

Men aller best trives han ute, herlig og rusle rundt og titte ♥ en liten tur i sandkassa, så bort til sklia…huskene…en kano..en bil..

og en TRAKTOR var det også der 🙂

Tror dette skal gå veldig fint jeg ♥

Nå er det ihverfall en veldig fornøyd og trøtt liten gutt som sover godt i senga si ♥

 

Med ønske om en fortsatt fin dag til deg fra Engla♥

6 kommentarer
    1. Det er jo godt å se at han koste seg hvertfall, og sikkert kommer til å like å være sammen med de andre barna der 🙂 Så venner nok mor seg til det også 😀 Men jeg skjønner det blir rart, så klart. Men han så ivrig ut da, litt hit og litt dit 🙂 Det går sikkert fint <3 Klemmer på <3

    2. dette er nok en liten milepel i livet til den lille,ønsker både deg og han lykke til så får vi håpe han vil storkose seg når det begynner for alvor

    3. Åh det er tøft å forlate dem de første gangene, men du verden så deilig med egentid når man føler seg rolig med at de er i barnehagen.
      Da Emma begynte i bhg gråt jeg så jeg måtte sitte i bilen til jeg klarte kjøre der i fra. Grusomt! Men hun elsket barnehagen og da ble mammaen fort rolig og fornøyd.
      Lykke til med tilvenning både Lykkeliten og Mammaen <3

    4. frodith: Lykkeliten stortrivdes på sin oppdagelsesferd han, så dette tror jeg skal gå veldig så bra 🙂
      Litt rart i begynnelsen, men jeg tror nok at vi begge har godt av det <3

      Ønsker de en riktig god natt fine frodith <3
      Nattaklem fra Engla

    5. Fru Stussli: Tusen takk søte deg <3
      Ja di sa i barnehagen at det som regel gikk greit de første 14 dagene og at etter det kunne barna få litt reaksjoner.
      Det var da jeg sa at det blir vi voksne som gråter de første 14 dagene også fortsetter barna 🙂

      Neida,
      Lykkeliten er en supersosial og tillitsfull liten tass og barnehagen er nærmeste nabo, så jeg tror dette blir bare fryd og gammen jeg bare det får gått seg litt til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg