Diy – Bilde på lerret

Med min nye skriver på plass ligger ett hav av nye muligheter fremfor meg og her er mitt første prosjekt ferdig 🙂

Det var ikke dette jeg egentlig skulle, men det var nå dette det ble i går.♥

Skulle lage puter jeg…, men, men sånn er det noen ganger 🙂

♥ Carpe Diem / Grip Dagen ♥

I dag skal lykkeliten og jeg på kontroll og hvem vet,

kanskje jeg får laget puter i dag mens han tar luren sin…

Noen ganger synes jeg det er helt greit å bare ta det som det kommer 🙂

 

Har du noen planer for dagen?

 

 

Med dette ønsker jeg deg en superfin fredag!

Klem fra Engla♥

14 kommentarer
    1. Så fine disse ble da!
      Jeg må si jeg har hatt en herlig rydde opp og ta det som det kommer uke. Ikke stressa fra prosjekt til prosjekt! Dette skal jeg bli flinkere til.
      Nyt dagen din Engla 🙂

    2. Bente og Lars O: Tusen, tusen takk Bente, det skal jeg virkelig gjøre 🙂

      Jeg bør nok også ta lærdom av deg og rydde opp i noen av mine prosjekter.
      Ikke alltid så lurt og ha mange ting på en gang, for da blir noe fort liggende igjen.
      Får se om jeg setter opp en “to do list” til neste uke 🙂

      Men i dag er det nyte dagen fredag og ingen store planer 🙂

      Nyt dagen din du også Bente 🙂
      Klem til deg fra meg

    3. Planen er en liten ettermiddagstur til en venninne som har fått en lykkeliten i desember 🙂 Ellers er det herlige fredagen, favorittdagen, og skal bare kose meg 🙂 Fine de ble 🙂 Er det lerret du har brukt? Malt på lerret? 🙂 Ha en fin dag 🙂

    4. Kjempeflott bilde 🙂 og da var det ikke så farlig at du ikke fikk sydd pute.
      Enig med at det er godt å bare gjøre det som faller seg inn etterhvert, å ikke stresse. Klarer det sånn innimellom.
      Var på quiltebutikk i går å så på alle de flotte nye stoffene de hadde fått inn. Så noen nydelige stoffer i mange forskjellige lilla farger, hehe da tenkte jeg at her skulle England ha vært.
      Ønsker deg en strålende dag

    5. Lisbeth Pedersen: Tusen takk søte deg 🙂
      Noen ganger er det fint å bare gjøre det som er gøy og det man har lyst til, sånn at jeg ikke alltid blir jeg MÅ gjøre.

      Kanskje det dukker opp en lilla veske jeg bare må ha snart da 😉

      Ønsker deg en strålende dag også Lisbeth

    6. frodith: Så koselig med babybesøk da, også på favorittdagen 🙂
      Tusen takk 🙂
      Ja jeg har malt på lerret 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin dag!

    7. fruensvilje:Tusen takk 🙂
      Ja noen ganger er det ikke så mye som skal til 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Klem fra Engla

    8. Mamma til 2 Gull: Tusen takk 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin dag og ei riktig god helg med dine kjære 🙂

      Lykke til med bursdagsselskaper! 😉

    9. Mays`hobbyside: Så spennende da 🙂
      Har du lagt ut noen bilder på bloggen din?
      Ja dette synes jeg også at var morro.
      Fort gjort og det liker jeg 🙂

      Ha en fortsatt fin dag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg