DIY lyslykt med stjerner

Siden jeg først hadde malingsspannet fremme (se →Bruktfunn – men denne gangen gratis (og ett lite malingstips) )

måtte jeg prøve å lage en lyslykt med stjerner også.

Dette er noe jeg har tenkt på lenge, men ikke fått somlet meg til å få prøvd.

Stjernene ble til ved å bruke peel off stjerner som jeg tror jeg kjøpte på panduro.

Først festet jeg dem på glasset, malte jeg ett strøk, lot det tørke, også tok jeg av stjernene igjen.

Her har du resultatet 🙂

Med dette ønsker jeg deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt når den tid kommer!

Klem fra Engla♥

12 kommentarer
    1. Kjempestilig 🙂 og flott farge. Minner meg om når eldste jenten min var liten. Da malte jeg taket hennes blått, klippet stjernehull i ark og holdt oppe i taket mens jeg malte stjernehullene hvite.

    2. Kjempefin og enkel ide igjen 🙂 Disse må da bli fine ute også i sommernatta. Kan jo ha mange forskjellige farger og plassere rundt i hagen og trærne!
      God natt flinke Engla

    3. Lisbeth Pedersen: Tusen, tusen takk Lisbeth 🙂
      Åhh det taket var sikkert fint 🙂
      En veldig god ide!

      Lykkeliten hadde nok også blitt glad for å få ett sånt tak 🙂

    4. Bente og Lars O: Tusen takk 🙂
      Ja denne var enkel og gjort i en fei, lagde den i går kveld da jeg egentlig skulle ha lagt meg 🙂
      Kjempegod ide å ha de ute!
      Kan se det for meg…alle stjernene som lyser ute i mørket 🙂
      Takk for tipset og god natt til deg også Bente

    5. Gracielaslife: Tusen takk 🙂
      Så gøy da!
      Hva slags maling brukte du?
      Jeg har prøvd med glassmaling tidligere, men det ble ikke så bra:(

    6. Graciela/Cielo: Ok, dette er også vanlig veggmaling, så det tåler ikke akkurat vaskemaskin 🙂
      Men det var mye lettere å få ett tett og jevnere resultat 🙂

    7. Kjempe stilig! 🙂 dette har jeg gjort sammen med barna i barnehagen også 🙂 De syns det var gøy å se stjernene komme frem når de plukket av klisterne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg