Sommerfugler på glass/vaser

Med “nytt” skap måtte jeg jo også ha litt ny pynt.

Så da var det bare å ta frem noen tomme glass og litt pynt og sim salabim så hadde jeg to nye blomstervaser.

Disse kan jeg bruke som lyslykter når blomstene visner.

Nå skal jeg skal jeg starte på ett helt nytt og spennende strikkeprosjekt med lykkelitens gamle gulpekluter :)♥

Ønsker deg en fortsatt fin dag !

Klem fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai. 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg