Ny stue for en hundrings!

Ja det føltes ihvertfall sånn 🙂

For en uke siden fikk jeg nemlig pakke i posten fra Ellos, for det var visst ei som hadde handlet litt på salg der 🙂

Jeg hadde så lyst på nye gardiner og fra før hadde jeg disse brune gardinene fra Ellos oppe.

(jeg hadde begynt å ta ned gardinene da jeg kom på at jeg skulle ta bilde, derfor henger de litt på halv tolv..)

Kjempefornøyd med de brune, men hadde lyst på noe lysere og lettere.

Så da bestemte jeg meg for disse gardinene.

De er faktisk de samme men rosa istede.

Under hundre kroner for to lengder og jeg fikk en helt ny stue 🙂

Det ble virkelig mye lysere her.

I stede for å henge opp igjen fire lengder som jeg pleier å ha, tok jeg bare to, noe som også gjorde at det virker mere åpent.

Vanskelig å ta ordentlige bilder av vinduet, men du får vel en viss anelse om hvordan de ser ut.

I tilegg bestilte jeg denne boksen for ti kroner og

ei baderomsmatte for under hundre kroner.

Måtte bare ha den med sommerfugl 🙂

 

Skifter du gardiner etter årstidene?

15 kommentarer
    1. gratulerer med flotte gardiner.
      Jeg har brukt lyse lette om sommeren og tette fargerike om vinteren,men etter att vi flyttet inn hit og er uten sol i 4 måneder higer jeg etter all lys jeg kan få så nå skifter jeg ikke ut dei lette kvite gardinene

    2. Kjempeflotte gardiner 🙂 Ellos har masse fint de.
      Den ene stueveggen min er ca 7 meter lang dekket med 4 store vindu og en altandør, har kun 2 pynte gardinlengder, en på begynnelsen og en på slutten av vindusrekken. I tillegg har jeg 2 vindu til i stuen. Ingen gardiner kun trepersienner og vindussprosser, dette for å få de store vindusglassene litt koseligere og mindre gapende.
      Ha en fin dag

    3. Gardinene var kjempefine og skikkelig sommerlig! Herlig når man kan slippe lyset inn 🙂
      Jeg har gardiner til alle årstider på alle rom i huset 😀 Elsker å få nye rom ved å skifte gardiner, duker og stæsj. Nå er hvite heklegardiner kommet opp på stua og da blir det så luftig, lyst og deilig.
      Ha en strålende kveld Engla

    4. Jeg er nok også av det slaget som liker å forandre litt. Og det er jo veldig lett når en har nøytrale farger på det som MÅ være i rommet. Da skal det lite til for å få det “nytt”. :o)

    5. Lisbeth Pedersen: Tusen takk kjære deg 🙂
      Ja jeg synes Ellos har mye fin til en billig penge og passer man på og utnytte seg av tilbudene de har kan man virkelig få mye.
      Jeg har sansen for å ha det mest mulig åpent jeg også, men her er det så mye innsyn at jeg synes det er litt greit å ha muligheten til å trekke for litt 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld Lisbeth!
      Klem fra Engla

    6. Bente og Lars O: Tusen, tusen takk 🙂
      Ja det ga en skikkelig wow følelse akkurat når jeg byttet 🙂
      Jeg er også sånn som elsker å bytte og ordne 🙂
      Er det du som har heklet gardiner også?

      Ønsker deg en fortsatt fin kvel og en riktig god natt!
      Klem fra Engla

    7. Marit: Ja det er sant 🙂
      Jeg passet på å velge ganske nøytrale farger da jeg pusset opp her, for da står jeg fritt i forhold til alt annet stæsj 🙂

    8. Bente og Lars O: Jeg fikk faktisk heklet gardin av min farmor da jeg var “altfor” ung.
      Den ble desverre ikke brukt da, men nå derimot kanskje jeg hadde brukt den hvis jeg hadde funnet den 🙂
      Plutselig henger det egenproduserte gandiner hos deg også tenker jeg 😉
      Jeg et at mamma har flere gardiner i bøkene sine hvor hun bare har heklet en kant rundt.
      Fint det også 🙂

    9. Bente og Lars O: Ja det er jo så absolutt hjemmelaget!
      Ta en titt i boka du, jeg vet ihvertfall at hun har laget flere kapper med kant på 🙂

    10. kjempe fint det ble 🙂 aldri handla hos Ellos eg hehe
      vi har ikke gardiner i huset her 🙂 det er gipsplater i hele huset, og vi har for oyeblikkelig persienner i metall, har lyst å kjøpe kirsch sine plisse persinner,, men har ikke kom så langt hehe 🙂
      ønsker deg en fin dag 🙂

    11. Gracielaslife: Tusen takk 🙂
      Ta må du ta deg en titt på Ellos 🙂
      Plissegardiner er kjempefint og er noe jeg kunne ha tenkt meg etterhver også, men det må i så fall bli da lykkeliten har blitt litt større.

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg