Mitt fantastiske bruktfunn

♥Y♥E♥S♥

Ferdig med skapet og jeg ble så fornøyd!♥

Fikk det til og med på veggen helt alene, eller ….forresten med ganske “god” hjelp av lykkeliten 🙂

En ny sommerfuglknott♥

Hekleduken som også er ett av mine bruktfunn♥

Her blir det god plass til alvekoppene mine 🙂

Trodde jeg hadde fått to til i posten også, men da jeg skulle åpne pakken i dag viste det seg at det var reinsdyr…

Til slutt ett før og etter bilde.

Dette er altså resultatet av gårsdagens kreative arbeidsinnsats 🙂

Jeg ble ihvertfall strålende fornøyd!

 

Ønsker deg en feiende flott fredag og en riktig god helg!

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 

#bruktfunn #hjørneskap #gjenbruk #oppussing #gammelttilnytt #gammeltblirnytt #interiør #interior #interiör #interiørtips #møbler
12 kommentarer

Siste innlegg