Har du noen kreative prosjekter på gang?

God morgen!

Ny dag og nye muligheter 🙂

Everyday is another chance to make your DREAM come true

Denne kalenderen kjøpte jeg på Ellos for ett år eller to siden.

Jeg glemmer som oftest å flytte på datoen, men synes at den er veldig fin 🙂

I dag skal jeg fortsette å male stellekomoden til lykkeliten, også skal jeg prøve å få grunnet ett skap jeg har kjøpt meg.

Gøy med nye prosjekter synes jeg 🙂

Har du noen kreative prosjekter på gang?

 

Kos deg og ha en fin dag!

Klem fra Engla♥

12 kommentarer
    1. God morge.
      Så fin kalender.
      Jeg har mange prosjekter på gang.
      I dag blir det mest filleryer. Er snart ferdig med ei som blir bortimot 2 meter i diameter, et tungt arbeide.
      Ellers så skal jeg kose meg, et stort prosjekt det også. ;))
      Må få se bilder av dine prosjekter når de er ferdig.
      Ha en fin dag.

    2. Hanne: Tusen takk 🙂
      Ja jeg skal legge ut bilder av både stellebordet og skapet 🙂
      Så spennende med nye filleryer da.
      Har du lagt ut bilder?
      Det vil jeg veldig gjerne se:)
      Å ja, det er viktig å kose seg også, masse 🙂

    3. Ja, du finner bilder på bloggen og i tillegg er det bilder på min fb side som er tilknyttet bloggen. Den finner du på Wotkas superblogg.

    4. Ny farge på stellebordet blir hyggelig! Gleder meg til å se. Du er så flink til å variere alt du skaper. Vips så maler du og vips så trykker du osv. Allsidig kreativitet!!
      Her er det alltid prosjekter. I dag tror jeg det blir litt skappel, men mest planting 🙂
      Ha en strålende og kreativ dag Engla!

    5. Bente og Lars O: Tusen takk kjære deg 🙂
      Jeg satt faktisk akkurat og tenkte på deg og dine fine filleryer.
      Jeg har så lyst til å prøve meg og da tenkte jeg at jeg ihvertfall kan starte med å anskaffe meg en heklenål 🙂 Var det nr. 15?
      Så spennende med skappel da. I går så jeg ei som hadde strikket den litt ekstra lang og det var også veldig stilig 🙂
      Er du “hagemenneske” ?
      Jeg er veldig glad i blomster og busker, men ikke så glad i å grave i jorda. Alt for mange krypdyr der, hihi
      Kos deg med strikking og plantingen!

    6. Hei på deg
      Jeg bruker nr 15 andre bruker 20 og noen 12 🙂 Du får kjenne på hva du liker.
      Hage er moro! Jeg elsker å ha hendene i varm og fuktig jord, se ting vokse, høste fra egen hage og lage mat med det. Dessuten er det noe ekstra når man har unger og ser dem glede seg over hagen og spise alt mulig sunt og godt rett fra planten <3 Emma elsker også å drive med slikt og har sin helt egen hage :-)))
      Ha en strålende dag!

    7. Ja, jeg har prosjekt pallebord og så har jeg planer om å lage noen lysglass og begynne på et nytt maleri. Vi får se hvor langt jeg kommer. Babyen er litt sutrete i dag så det blir mye oppmerksomhet på henne. Hun er tross alt det viktigste : )
      Jeg gleder meg til å se stellekommoden din: )
      Ha en fortsatt superfin dag!

    8. nybaktmorover40: Tusen takk søte deg 🙂
      Mange spennende prosjekter på gang da skjønner jeg 🙂
      Da venter jeg i spenning og håper å få en titt etterhvert 🙂
      Kos deg med babyen din og dine kreative sysler også ønsker jeg deg en fortsatt fin dag!

      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg