Lykkeliten – en kunstnerspire

Her går det i hundre i dag…

Pøver å få igang min nye skriver…

og bli ferdig med skapet mitt mens lykkeliten sover,

Skriveren krangler så da spørs det om den tar all tiden i dag gitt.

Kjedelig når sånne tekniske duppeditter tar så lang tid når jeg helst vil gjøre noe helt annet.

Det positive er at jeg kan lage mange nye og spennende ting bare jeg får den til å virke :)♥

 

Men hva skal man vel med en skriver når man har en herlig liten kunstnerspire i huset 🙂

Jeg blir så fasinert..♥

Lykkeliten får låne en kulepenn også holder han den som om han skulle ha gått på skolen i flere år 🙂

Han er tross alt bare 19 mnd.

Se på den søte hånden da :)♥

♥ elsklingen min ♥

 

Har du noen planer for dagen i dag?

 

Med ønske om en fortsatt fin dag fra Engla♥

8 kommentarer
    1. nybaktmorover40: Tusen takk snille deg 🙂
      Ja her sitter jeg med sjokolademaske i ansiktet og er snart klar for senga, hihi
      Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt!

    2. Gracielaslife: Ja han er herlig og god den lille gutten min:)
      Tusen takk, jeg tror skapet blir bra og skriveren er klar for oppdrag den nå 🙂

      Ønsker deg en finfin kveld og en riktig god natt!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg