Diy vase a´la Skeidar

Det er mange steder man kan hente inspirasjon fra…

Da jeg fikk se dette bilde var jeg jo bare helt nødt til å prøve det selv også 🙂

Hva jeg skal bruke den til?

Ja si det…



Måtte prøve meg frem med litt forskjellig pynt 🙂

 

Bare markblomstene kommer skal den nok bli tatt i bruk.

Hvis jeg ikke har gitt den bort før den tid da:)

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥


 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai. 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg