Boligmagasiner og premier – hvilket skal jeg velge?

Først vil jeg igjen få takke for alle de hyggelige tilbakemeldingene dere gir meg 🙂

Jeg er utrolig takknemlig for hver eneste en!

Så tusen tusen takk♥

 

 

Så var det boligmagasiner da – og valgets kval 🙂

(ett lite luksusproblem)

 

 

Hmmm…. Jeg har prøvd BO BEDRE, rom 1-2-3, Bolig Drøm, BONYTT, BO BEDRE, VAKRE hjem & interiør og Bolig pluss…

Nå tenkte jeg å prøve ett abonoment igjen, men er usikker på hvilket.

 

Leser du interiørblader?

I så fall hvilket er du mest fornøyd med?

 

Synes det er vanskelig å velge, men det siste rom 1-2-3 jeg leste likte jeg veldig godt,

for de hadde mange diy tips og gode ideer.

Mange av bladene har bare dyre løsninger og desig, mens jeg er mest glad i gjenbruk og i å skape ting selv..

 


 

 

Noe av det fine med å abonnere er jo velkomstgaven/premien da 🙂

 

 

I går var jeg å hentet to alvekrus på posten og de passer jo meg midt i blinken.

Jeg som elsker engler og alver ♥

Så nå har jeg faktisk seks krus som jeg har fått i forbindelse med interiørblader 🙂

 

Har du noen erfaringer du vil dele med meg?

 

 

 

Med ønske om en fin kveld fra Engla♥

 

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai. 

 

 

4 kommentarer
    1. mittlillesorlandshus: Tusen takk for tilbakemeldingen, da må jeg titte litt ekstra i det en gang til før jeg bestemmer meg 🙂

      Ønsker deg en riktig fin dag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg