Bokbord – så er det påèn igjen

Ja jeg går på med friskt mot 🙂

Jeg sitter fortsatt igjen med syv leksikon etter det forrige bokbordet jeg lagde

og i stedet for å ha de liggende her tenkte jeg at det var mye lurere å lage ett bord til.


 

Det er noen dager siden jeg limte de sammen og satte på hjul

og i går fikk jeg endelig somlet meg til å starte på malingsjobben…

noe som føles som ett evighetsprosjekt…for bøkene suger til seg enorme mengder med malig

Denne gangen har jeg malt med grunning først og hvem vet kanskje jeg sparer meg for ett strøk eller fire 🙂

Ja, ja, nå enden er god er allting godt sies det og det blir nok riktig så fint til slutt 🙂

 

Ønsker deg en superduperfin dag videre!

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai.

 

 

 

10 kommentarer
    1. jegda: Tusen takk kjære deg 🙂
      Ja jeg satser på det.
      Nå er jeg igang med fjerde strøk, så da håper jeg at jeg nærmer meg slutten.
      Men jeg klager ikke, for jeg synes jo at det er veldig gøy å holde på 🙂

      Ha en fortsatt fin dag du også!

    2. Hei!!! Sinnsykt god blogg. Merker du tar bloggen på alvor. Da blir det gøyere å lese! Før blogget jeg, men jeg fikk mobbende kommentarer at jeg måtte bare slutte. Det må ikke skje med deg! Da vinner de frekke. Men jeg har noe til deg :-)! Jeg ble akkurat med i en bra konkurranse hvor du kan vinne en iPad mini. Jeg har utrolig lyst på en, så jeg håper jeg vinner, men kanskje du har mer flaks enn meg?! 😀 Prøv da vel!

    3. Jeg er spent på om du sparer noen strøk, så kan jeg ta lærdom av dine erfaringer. Vi har mye maling og forsåvidt grunning igjen etter at vi malte stuen! Har bare ikke fått klarsignal til å gå løs på leksikonet enda. Henter det andre leksikonet lørdag formiddag. Så da blir det vel enten å sette sammen ikea møbler, eller å lage bokbord på lørdagen!

    4. Siv: Jeg tror faktisk at det dekker bedre med grunning i bunn 🙂
      Ett tips til deg når du skal sette igang med dine bord er å skru og lime fast hjulene først. Bordet blir utrolig tungt!

      Det blir spennende å se dine også, for jeg har faktisk aldri sett noen andre enn mine 🙂
      Lykke ti!

      Klem fra Engla

    5. Veronica: Tusen takk 🙂
      Ja det gjør jeg også.
      Håper på å bli ferdig i dag og tror jammen jeg går for en annen farge på di siste strøkene 🙂

    6. Tara: Tusen tusen takk kjære deg 🙂
      Så leit å høre at du har blitt mobbet, og at det er du som måtte gi deg.
      Det er jo ikke sånn det skal være.

      Ønsker deg lykke til videre!

      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg