Min nye samboer og meg…

Ja, det er virkelig helt sant!

Jeg har fått meg ny samboer ♥

Vi møttes for første gang rett før påske og det sa bare pang!

Det var kjærlighet ved første blikk fra min side ♥

I går klarte jeg rett og slett ikke å vente lenger, jeg måtte bare ta han med meg hjem ♥

Jeg var alt for redd for at det var noen som ville kapre han før meg

Se så vakker ..

Oser av ro, fred og harmoni ♥

Det er vel egentlig meningen at han skal være ute, men enn så lenge er han inne her sammen med meg ♥

 

Så her sitter vi da ♥ Han på toppen av bokbordet og jeg i sofaen ♥

Livet er herlig ♥ (hihi)

 

En riktig fin kveld ønsker jeg DEG!

Klem fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Minner også om min GIVEAWAY  med trekkning 1 mai.

10 kommentarer
    1. Hadde nok også tatt denne karen med meg hjem. Hvor fant du han? tenkte kanskje han hadde en bror som selger seg selv i tilsvarende bordell (les: butikk) i trøndelag. han ahdde passet rett inn i hjemme til single meg 😉
      ta gjerne en titt på bloggen min og, nylig startet. Fengende lesing denne ialelfall 🙂

    2. Ola: Tusen takk 🙂
      Jeg tror han har funnet seg til rette her 🙂
      Lykkeliten og han kommer godt overens også og det er jo viktig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg