Oh, what a beautiful morning

Da jeg åpnet øynene halv syv i dag hadde jeg bare lyst til å hoppe ut av senga og komme igang med trening igjen!

Men først må jeg jo bare si at vi har hatt en helt fantastisk påske!

Vi har jo vært så heldig å ha strålende solskinn fra skyfri himmel, så lykeliten og jeg har  trillet +/-  en mil hver dag. 

 

Det har vært noen utrolig fine turer og vi skal selvfølgelig fortsette med våre daglige trilleturer.

Jeg elsker trilleturene med vogn, men jeg veldig klar for litt avveksling også kjenner jeg.

Er rett og slett klar for rutiner og hverdag igjen. 

Synes også det er veldig greit å komme tilbake til ett normalt kosthold, etter mye påskegodt og potetgull…


Etter mange hundre mil langs stier og veier med barnevogn i

snøvær

regnvær

enda mere regnvær

men også fint vær♥

begynte jeg å trene på treningssenter igjen for to mnd siden.

Jeg trener fire-fem dager i uka, så nå i påsken har det vært uvant å ikke være der.

 

Har du hatt en fin påske??


 

-Engla-

 

2 kommentarer
    1. Bente og Lars O: Tusen takk 🙂
      Da er vi to da 🙂
      Jeg blir også litt rastløs hvis jeg ikke får rørt meg, så hvis jeg ikke er på “gymmen” blir det en trilletur eller to om dagen.
      Sykling derimot har aldri vært min greie, men jeg elsker å gå turer 🙂
      Kos deg på sykkelen!
      Det er vel snart sesong nå?
      Her er det ihvertfall mange som har tatt de frem har jeg sett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg