En middag som kan anbefales

Da vi var i Sverige før påsken kjøpte jeg en kalvestek.

I stedet for å steke den hel, fikk jeg min eldste sønn til å finskjære den for meg.

Så nå har jeg fine biffstykker og småkjøtt i fryseren 🙂

Men ikke alt havnet i fryseren, for i dag har vi spist biff, pommes frites og en deilig salat med  isbergsalat,

rødløk, paprika, oliven m/paprika og hvitløksbåter. nam, nam♥

Dressingen er en blanding av Iduns fettfrie franske dressing med persille og dill blandet med Balsamico.

Dette ga virkelig utrykket om at “kjøttet er så mørt at det smelter i munnen” mening.

 

En middag som virkelig kan anbefales!

 

Ønsker deg en riktig fin kveld!

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg