Mistet du mye hår etter svangerskap, fødsel og amming?

Hjelp, halve “parykken” har forsvunnet!

Under svangerskapet mistet jeg nesten ikke ett eneste hårstrå.

Da var håret tykkere blankere og friskere enn aldri før.

Men nå derimot…etter fødsel og amming har jeg mistet EKSTREME mengder.

Resultatet er små hårtuster som vokser ut alle veier og under hestehalen kan jeg egentlig ha enda en hestehale 🙂

Ja,ja trøsten er at det ihvertfall kommer tilbake,

også har jeg jo fått verdens fineste lille sjarmør ♥ 

Mistet du mye hår etter fødselen?

 

 

Engla

 

 


3 kommentarer
    1. Jeg mistet en del, men det var ikke så merkbart for jeg har så utrolig tykt hår. Men samboeren ble gal av alt håret som endte i dusjen, hehe. Jeg skulle stripe håret etter fødselen derimot, og da datt 1/3 av håret mitt av mildt sagt:/ Så det er tydelig blitt mer skjørt nå etter fødselen.

    2. Leah og mamma: Kjenner igjen det med håret i dusjen, men her er det over alt 🙂
      Håret mitt er jo både mørkt og veldig langt, så det er sånn at alle hårstråene som faller av synes så godt…
      Håravfallet har gudselov begynt å roe seg nå, men det var virkelig plagsomt.

      Så kjedelig med blekingen da 🙁
      Gjorde du det hos frisør?

      Ønsker deg en fortsatt fin dag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg