Bodyer med tekst til lykkeliten

Da vi var i Trysil sist hadde min gode venninne kjøpt masse fine klær til Lykkeliten ♥

Blant annet den øverste og den nederste bodyen på bilde her.

Hun vet at jeg er svak for kule/fine tekster og disse synes jeg at var kjempefine 🙂

Tidligere har han også fått denne velbrukte bodyen som det står mammas lille sjarmør på ♥

Hmmm. ved nærmere ettertanke kanskje jeg kan få til noen tekster selv også…

Jeg har jo tekstiltusjer 🙂

 

 

Ønsker deg en  flott tirsdag!

 

Klem fra Engla 

 


 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg