Den fine trebollen jeg lagde som barn

God formiddag eh…eller er det ettermiddag?

Dagene bare flyr avsted!

 

Jeg fikk så lyst til å vise frem denne trebollen/skåla/trau (vet ikke helt hva jeg skal kalle det)

Den lagde jeg i sløyden, da jeg var lita og gikk på barneskolen 🙂

Den er faktisk en av veldig få ting som har blitt med meg hele veien,

så den har vært med å flyttet noen ganger 🙂

Det er jo snart hundre år siden jeg lagde den, men jeg husker at jeg brukte hoggjern og greier 🙂

Masse pussing var det også husker jeg…

For å fa den mørk brant jeg den med det jeg tror var en gassbrenner, også pusset jeg bort soten med stålull etterpå.

Denne bollen har jeg blitt veldig glad i ♥

Når jeg lager ting selv har jeg veldig lett for å se på det jeg ikke er fornøyd med.

Perfeksjonist kalles det vel…

Det er ikke så ofte jeg blir superfornøyd med tingene jeg selv lager,

men akkurat denne er jeg litt stolt av 🙂

Made by mini-Engla ♥


Med dette ønsker jeg deg en fortsatt fin tirsdag!

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg