Special moments – diy duftlys i kopp

Til bursdagen min i fjor fikk jeg en veldig fin kopp av ei venninne,

en kopp som hun ville at skulle minne meg på henne og vårt vennskap når jeg flyttet.

Koppen er som sakt veldig fin, men den endte desverre opp som en “rotekopp på micro`n.

I natt når jeg lå og ikke fikk sove, fikk jeg denne glimrende ideen 🙂

Først knakk jeg 4 lys i biter og dro ut veka,

deretter smeltet jeg det i varmebad og puttet oppi noen dråper med Lavendel

Så knøt jeg veka rundt en spiker for å få den til å ligge i bunnen av koppen,

deretter helte jeg lysmassen over.

For å passe på at veka holdt seg på plass i midten la jeg en kniv der til lyset hadde stivnet.

og vips så har jeg ett nytt lys som er fint og se på,

lukter nydelig og i tilegg får meg til å tenke på  min venninne ♥

 

Med dette ønsker jeg deg en riktig fin fredagskveld!

Klem fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

10 kommentarer
    1. Yvonne: Tusen takk Yvonne 🙂
      Dette ble jeg veldig fornøyd med selv også 🙂
      Jeg var redd for at det bare skulle brenne ett hull i midten, men den brenner fint.
      Så nå har jeg lys mange kvelder fremmover 🙂
      Ønsker deg en riktig fin lørdag!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg