Lenke med sommerfugler

Var usikker på om dette var noe å vise frem, men jeg synes da selv at de ble litt søte 🙂

Jeg satt en kveld rett etter at jeg hadde kjøpt figur transe og laget en lenke av sommerfuglene.

Fant ut at jeg hadde ark i alle regnbuens farger,

så da ble det en regnbuesommerfuggellenke puh..det var ihvertfall ett langt ord 🙂

 

Jeg elsker sommerfugler og gleder meg til de dukker opp ute igjen ♥

Med det nydelige været vi har nå er det forhåpentligvis ikke så lenge til ♥

 

Ønsker deg en fortsatt fin fredag og en riktig god helg!

 

Klem fra Engla♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

 

4 kommentarer
    1. jegda: tusen takk kjære deg 🙂
      Min datter på 20 ble også veldig begeistret da hun så dem 🙂
      Jeg synes ihvertfall det er koselig med litt fargeklatter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg