Tegneramme med sommerfugler

Denne tegnerammen fant jeg på bruktbutikken for noen uker siden.

Prisen var 20 kroner.

Den var rosa, gull og blå,

så det første jeg gjorde var å finne frem malingsspannet 🙂

også trykket jeg ut sommerfugler i alle farger og varianter med figurtranse

Her har jeg brukt to forskjellige sommerfugler for å få skygge og litt mere liv.

 

Til slutt skrev jeg: med blanke ark og fargestifter til med dymo 🙂

Her ser du resultatet 🙂

Denne tenkte jeg å bruke til lykkelitens tegninger ♥

 

Nå skal jeg fortsette med “eggproduksjonen” min, så da gjenstår det bare å

ønske deg en fortsatt fin kveld og en riktig god natt.

Klem fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg