Jippi, i dag fant jeg endelig det jeg har ventet på :)

Jeg har i mange dager vært på utkikk

og i dag da lykkeliten og jeg var ute på trilletur fikk jeg endelig se det!

Jippi 🙂

♥ Gåsunger ♥

Bare det kommer flere nå så…,

har jeg tenkt å bruke dem i ett kreativt prosjekt jeg lenge har gått å tenkt på 🙂

Før vi gikk ut hadde jeg sjekket togtidene, sånn at vi skulle være på perrongen da det kom tog.

Så der sto vi klare da toget kom.

Jammen kom det to også!

Gjett om det var spennende (og litt skummelt…) for lykkeliten å få se toget på helt nært hold :)♥

Et stooor øyeblikk i en litens liv ♥

Barn opplever magi, 

… fordi de ser etter den. 


Med ønske om en fortsatt fin dag fra Engla♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg