Diy – Som plommen i egget :)

 For noen dager siden laget jeg disse lysene i eggeskall


Først fjernet jeg plastkoppene og puttet telysene i eggeskall

Inn i ovnen på ca 100 grader til de smeltet,

så skrudde jeg av ovnen og lot de stå der til de hadde stivnet igjen.

Jeg har egentlig aldri hatt mye påskepynt, men når jeg først skal ha synes jeg det er ekstra gøy å lage litt selv:)

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

♥ Happiness is homemade ♥

 

Med dette ønsker jeg deg en riktig fin kveld!

Klem fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 

 

#diy #påskelys #eggeskall #gul #påskepynt #lys #påske #hobby #interiør #blogg
10 kommentarer
    1. Jeg blir så imponert over deg! Du lager så mye fint! Gøy å følge bloggen din, håper flere også gjør det!
      God kveld videre 🙂

    2. jegda:
      Tusen tusen takk kjære deg <3
      Så bra at du liker innleggene mine 🙂
      Jeg elsker å holde på med kreative sysler og det motiverer meg virkelig å få tilbakemeldinger på det jeg holder på med 🙂

      God kveld videre til deg også!
      Klem fra meg

    3. Yvonne: Tusen takk Yvonne 🙂
      Ja de popper opp, og helst midt på natten da jeg skulle ha sovet 😀
      Da må jeg frem med mobilen i mørket og skrive notat sånn at jeg ikke skal glemme det, hihi
      Tusen takk for de fine tilbakemeldingene dine.
      Jeg setter utrolig stor pris på det!
      Stoooor klem fra Engla

    4. Hei….
      Du har så mange kreative ideer som jeg hermer etter,,,,du er jo super til å få ting til å skje…..men en ting jeg lurer på ….hvordan froster du glass med skrift på? Har funnet skrift….men får ikke til å froste ;(
      Klem MaryAnne

    5. Mary-Anne Harring: Du får kjøpt sånn frostspray på Biltema 🙂 🙂
      Engla: Du er så flink 😀 <3
      Dette skal jeg prøve når jeg kommer hjem 🙂 Hihi 🙂
      Ha en strålende fin lørdag <3
      Stooor klem 🙂

    6. Mary: Tusen takk kjære deg, så bra at du kan finne litt inspirasjon her i min kreative verden 🙂
      Før jeg setter på rub-ons bruker jeg frostspray som jeg har kjøpt på Biltema.

      Lykke til!

      Klem fra Engla

    7. Monica: Hihi, tusen takk for at du hjelper meg fineste Monica <3
      Og tusen takk for gode ord <3

      Ja dette må du prøve. Dekorativt og koselig å lage litt selv 🙂

      God påske og god lørdag videre <3

      Go´klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg