Nytt gulv – Snakk om julegave :)

Da vi flyttet inn i leiligheten var gulvet ekstremt slitt, alle vegger var malt i fargen toscana og listene var trehvite.

Så her var det duket for oppussing. Jeg startet med å male stua, kjøkkenet og gangen.

Også var det gulvet da, et ganske tungt løft for min økonomi…

Før jeg flyttet, hadde jeg sett på dette gulvet.

Ja, jeg hadde til og med tatt med meg en “planke” på flyttelasset. Jeg liker den litt røffe slitte stilen.

Men så fikk jeg se dette ↓ gulvet og da ble jeg virkelig frelst ♥

Her kunne jeg velge mellom lysegrått, gråsvart

og brunt. Hmmm….valgets kval 

Jeg landet på brunt, fordi det er en varm og fin farge og det var den som passet best sammen med resten her.

Så var det det med pris da…

det første gulvet var mye billigere og leverandøren kunne kjøre det hjem på døra for en billig penge,

men jeg syntes det andre gulvet her var mye finere….

Til slutt ble valget enkelt.

Det viste seg at en kamerat av meg jobbet i nærheten av leverandøren og han kunne hente dette gulvet for meg.

I tilegg tilbød han seg å hjelpe meg å legge det 🙂

Så en uke før jul var det gulvlegging her!

♥LYKKE♥

Snakk om julegave :)♥

Når jeg nå ser de to gulvene opp mot hverandre er jeg ikke i tvil om at jeg tok det rette valgtet :)♥

For å være helt ærlig, så er dette faktisk ett av de råeste, tøffeste, kuleste, stiligste og fineste gulvene jeg har sett, 

så jeg er KJEMPE fornøyd!!!

Lykken er å ha gode venner ♥

Med ønske om en  super dag videre til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

  

#gulv #skrift #gammelt #laminat #oppussing #interiør #fruktkasse
21 kommentarer

Siste innlegg