Påskeegg nr 1 er ferdig

Som du kanskje allerede har forstått er jeg veldig glad i å lage ting selv, så jeg vil gjerne sette mitt personlige utrykk på påskeeggene også.

Jeg startet med en tur på Nille for noen dager siden. 

Først malte jeg eggene en-to-tre strøk


Så brukte jeg decoupagelim og servietter

Til slutt en sløyfe

og sim sala bim, påskeegg nr 1 er ferdig ♥

Lager du påskepynt selv?

 

Takk for at du tittet innom!

Ønsker DEG en herlig kveld videre!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#påskeegg #diypåskeegg #interiør #interior #nille #diy #gul #hobby #påske #inspirasjon #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #påskepynt #recycle #tips #gladfarger #decoupage #servietter #fornye #fargeglede #blogg #interiørblogg #interiorblog #hobbyblogg
16 kommentarer

Siste innlegg