Med blanke ark og fargestifter til :)

Nok en fargerik og fantastisk dag står for tur 🙂
Med blanke ark og fargestifter til.

Lurer på hvilke farger man skal ta i bruk i dag…
At det blir masse kos med lykkeliten og noen kreative prosjekter, det er det ingen tvil om.
En tur på treningsstudioet tror jeg jammen det blir også.
Zumba, må jo danse helgen inn 🙂

 


Er det forresten flere enn meg som har problemer med å få sove når man er inne i en kreativ bølge?
For meg er det sånn at ideene bare popper opp og da blir jeg bare liggende å vente på at det skal bli morgen 🙂

Men nå er en ny dag godt igang og jeg har brukt morgenstunden til å strikke og se på God morgen Norge.
En myk og deilig start på dagen:)

Ønsker deg en feiende flott fredag!
Klem fra Engla

4 kommentarer
    1. Magnolialykke: Tusen takk 🙂
      Ja ikke sant, er så heldig å ha fått lykkeliten jeg da. så jeg har gått til innkjøp av fargeblyanter igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg