Lykkelitens føtter og pysjamas i glass og ramme :)

Da lykkeliten var seks uker tok jeg avstøpning av føttene hans i trolldeig og deretter i gips.
Jeg har lenge tenkt at jeg vil ha føttene i en dyp ramme og i dag fikk jeg endelig ånden over meg 🙂

Først fant jeg frem en pysjamas han brukte da han var baby

og limte den fast i baksiden på ramma

så laget jeg i stand bokstaver

som jeg klippet ut og limte fast

Det er vanskelig å ta bilde av ett “bilde”, for det blir så mye skinn i glasset,

men sånn ble ihvertfall resultatet 🙂

 

Ønsker deg en superduperfin torsdag!

Klem fra Engla♥

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg