Prosjekt islykt…ups det var visst varmegrader…

Jeg har blitt såååå innspirert av min venninne som har laget flere islykter.

Forrige uke hadde jeg flere roser som hang med hodet, så da tenkte jeg at det var på tide å prøve 🙂

Først fylte jeg vann i en flaske,

tapet fast to roser  med hode ned 

fylte vann i en bolle,

puttet flaska nedi, danderte litt og satte den ut.

også så jeg på gradestokken…

hmmm….det så ut som at det konne ta litt tid før det blir islykt 🙂

Men i dag var det kuldegrader og jeg fikk endelig somlet meg til å ordne med lykten.

Sånn ble resultatet 🙂

Absolutt ikke perfekt, men en bra start 🙂

 

Med ønske om en fin søndagskveld fra Engla ♥

2 kommentarer
    1. jegda: Tusen takk 🙂 Ja de gjør seg i grunn selv og er utrolig dekorative 🙂
      Fin måte å holde “liv” i blomstene litt ekstra også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg