Prosjekt bord av bøker = ferdig!!

Ja endelig ble jeg ferdig med det jeg trodde skulle være ett “lite” prosjekt, sånn ved siden av alt det andre.

Det viste seg å bli det som spiste opp det meste av kveldene mine.
Men men, det var jo bare fordi det var så spennende da.

Sånn gikk jeg frem:


fjerne omslaget på bøkene

stablet bøkene for å se hvordan de skal ligge

lime bøkene sammen. Jeg har brukt trelim, siden det var det jeg hadde her hjemme.

Så er det bare å male, å male, å male, å male, å male, å male

ja, helt riktig. 

Bøkene suger enormt med maling,

så bruk gjerne noen rester du har stående på de første lagene hvis du har tenkt å lage noe lignende.

greit å ha ett ekstra sterkt lim til å feste hjulene med, for skruene tar ikke så veldig godt i papir.

lime og skru fast hjulene og simsalabim

♥ FERDIG ♥

Utrolig gøy å lage noe selv 🙂 ♥

Måtte ta med ett bilde av morsdagsgaven jeg fikk av min kjære datter  ♥

TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen og facebooksiden min og legger igjen hyggelige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en♥ 

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← 

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

 

 

 

#bokbord #leksikon #DIY #gds #interiør #hobby #kreativt #blogg #hjenbruk #redesign #interior #interiør #interiör #reuse  #kreativ #interiørdesign #madebyme #homemade
45 kommentarer

Siste innlegg