Gårsdagens….og dagens “lille” prosjekt : BORD AV BØKER…

Gårsdagens….og dagens…og kanskje morgendagens  “lille” prosjekt (som ikke var så lite alikevel…) : BORD AV BØKER…

Inspirert av min venninne som hadde sett ett tvprogram hvor de hadde laget ett bord av store bøker, satte jeg i gang i går med det jeg trodde var ett lite prosjekt.

Nå har jeg malt fire strøk og tror jammen jeg må male minst ett strøk til, så her blir tålmodigheten min satt på prøve, hihi

Jeg klarte ikke å holde meg, så her får du en liten tyvtitt 🙂

(spørs om Aschehaug forlag hadde blitt blide over dette synet, men nå blir ihvertfall bøkene brukt da :)) 

 

 

Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag!

Klem fra Engla

13 kommentarer
    1. Sus`n: Tusen takk vennen 🙂 Jeg tror dette blir ett kult innslag i heimen 🙂
      Tenkte å lage ett mindre å ha på rommet til Lykkeliten også.

    2. Jeg lurer på om hun som ga meg leksikonet hadde tenkt om hun hadde vist hva jeg skal bruke bøkene til. Mannen min var bekymret for at jeg skulle plapre om det, da jeg hentet bøkene!

    3. Siv: Ja jeg skjønner at den tanken kommer, tenkte i samme baner selv jeg…
      Men det viktigste er at de faktisk blir brukt 🙂
      Så igjen, masse lykke til med prosjekt bokbord!

    4. Du skulle ha hørt mannen min da han så leksikonet da han kom hjem: “Dette er jo i perfekt stand, du kan ikke ødelegge dette… det er jo verdt mange tusen jo, tenk at folk vil gi bort noe så fint….” “What…??” Liksom, har jeg dratt helt til Trondheim for å hente et leksikon jeg ikke kan bruke til det jeg hadde tenkt å bruke det til???? Jeg skal riktignok hente et leksikon til på lørdag… Men hadde ikke tenkt å fylle opp flere hyller med leksikon! “Hva skal man med leksikon, vi har da internett mann!!” Mannfolk!!

    5. Siv: Jeg skjønner tankegangen hans, men i den verden vi lever i i dag så sitter vi jo med det aller beste leksikonet i fanget 🙂 Et leksikon som gir flere og raskere svar og som nesten ikke tar plass i det hele tatt 🙂
      Og er dere som meg har dere sikkert mer enn nok bøker som står og støver ned dere også 🙂
      Stå på du!
      Gleder meg til å se resultatet 🙂

    6. Jeg skal nok bruke litt kvinnelist og overbevise ham… Bord skal det iallefall bli, men må nok vente til over helgen før jeg får satt igang! 🙂 Må la ham venne seg til tanken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg