Ett kreativt kaos!

Enda en ny uke fylt av nye muligheter!
Denne helgen har det virkelig gått unna her, med lek og kos, rydding, maling, bollebaking og morsdagsfeiring puuuh…
og sist men ikke minst har jeg selvfølgelig noen nye kreasjoner 🙂

Mange prosjekter på en gang med andre ord, og da blir det fort litt kaos 🙂
Jeg har to litt store prosjekter på gang og det ene er å få Lykkeliten over på eget rom.
Det blir litt rart for meg, så jeg har ventet og ventet, men jeg tror tiden er inne og at vi begge får sove bedre da 🙂
Rommet hans pusset jeg opp rett etter at vi flyttet hit i august, men det har blitt brukt som “lager” frem til nå.

(ett lite glim av dåpsgaven han fikk av meg)

Men nå er altså tiden inne for prosjekt innredning av Lykkelitens rom.

Mitt andre prosjekt er min “arbeidsplass”.
Jeg har gjort i stand min egen lille krok i gangen og det var det jeg begynte å male i går kveld 🙂
Der har jeg tenkt å lage mitt eget arbeidsbord og få opp hyller sånn at jeg kan ha mesteparten av utstyret mitt der.
Greit å få samlet alt på en plass og helst høyt oppe på veggen laaaaangt unna Lykkelitens lange fingre, hihi

Som du sikkert skjønner har det vært en innholdsrik helg 🙂
Men nå er det bare å brette opp armene igjen og komme igang!
Dette blir enda en spennende uke 🙂

Ha en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg