Nye partyhatter på…, det er jo lørdag :)

Da jeg kjøpte middagsserviset mitt, kjøpte jeg også matchende kopphåndkler.

Istede for å ha de liggende i en skuff, fikk jeg i dag denne lure ideen:

(utrolig hva man kan finne på mens de små tar seg en høneblund..)





Det eneste du trenger en altså en stoffbit, en saks og en strikk.

Som du kanskje allerede har forstått er jeg veldig glad i sommerfugler 🙂

Nå er pårtyhatten på, Lykkeliten er uthvilt og vi er klare for å spise taco sammen med naboen :)♥

 

Ønsker deg en riktig fin lørdagskveld!

Klem fra Engla

 

4 kommentarer
    1. Så fantastisk mye fint du har på bloggen din 🙂 Er stor fan av sommerfugler jeg også 🙂 Fikk sommerfølelse av “partyhattene” dine 🙂 Ha en flott kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg