En lys ide :) Motto : kast aldri ett barnematglass :)

Her har jeg samlet sammen bilder av noen telysholdere jeg har laget de siste månedene.

De er utrolig enkle å lage og blir veldig dekorative.

Og for oss småbarnsforeldre er det jo bra at det er fort gjort også 🙂

De to under her laget jeg til jul.

Da tok jeg noen ark fra en bok og rev av de bitene jeg ville bruke. 

For å få det til å se litt gammelt ut brente jeg litt på kantene.

Så pyntet jeg med pakkebånd og hengte på hjerter jeg hadde kjøpt på Nille.

Under her er det noen lykter jeg laget i høst.

Her har jeg samlet på blader og presset de under noen bøker, før jeg la de på glassene og surret hyssing rundt.

Disse lyktene ga utrolig fint lys på sene høstkvelder 🙂 

Til slutt på bildet under har jeg vært på Nille og kjøpt noen fine servietter 🙂

Her klippet jeg ut de motivene jeg ville ha, strøk på decoupagelim og festet de til glassene.

Med dette ønsker jeg deg en strålende fin lørdag!

Klem fra Engla

12 kommentarer

Siste innlegg