Nye lys og lykter med vakre transfermotiver

Det er alltid spennende å prøve noe nytt og dette kan virkelig anbefales ♥

Jeg fikk en pakke med transfermotiver i gave og det var disse jeg brukte i går.

Først fant jeg frem litt forskjellige glass og kubbelys, også var det bare å sette igang.

Det er viktig at tingene man vil feste transfermotivet på et rent.

Først la jeg transfermotivet jeg skulle bruke i vann, sånn at papiret bak falt av.

(det er nesten sånn som på barnetatoveringer)

Så var det bare å feste transfermotive på glassene jeg hadde plukket frem 🙂

Ferdig 🙂

Først pyntet jeg det ene glasset med bånd og litt annet stesj, men fant ut at det ikke ble helt meg,

så i dag erstattet jeg båndet med litt hamptråd i stedet 🙂

Har du forslag til andre ting man kan ha transfer på blir jeg kjempetakknemlig hvis du vil dele det med meg :)♥

 

Med ønske om en fortsatt fin lørdag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

  

 

#DIY #interiør #transfer #lyslykt #lys #kubbelys #gjenbruk #redesign #GDS #SDS
10 kommentarer

Siste innlegg